top of page
  • תמונת הסופר/תGilli Parann

כיצד מתנהל תהליך התכנון והליווי שלנו?


כיצד מתנהל התהליך מולנו?

ראשית , מזמינים מראש דו"ח מפורט על מצב הקופות והביטוחים, באישור הלקוח. הבדיקה מבוססת על המסלקה הפנסיונית והר הביטוח. באמצעות תוכנה מתקדמת שיש לנו הלקוח מקבל תמונת מצב ברורה ושקופה לחלוטין שמציגה בפשטות את מצב החסכונות, תחזית עתידית, וכמובן השוואה לעומת קופות דומות בחברות שונות.

במסגרת הפניה להר הביטוח, יודעת התוכנה לראות רשימת ביטוחים על שם הלקוח שמוצגים באתר ולתת ניתוח תיק מדויק הכולל את כל מסמכי הפוליסה, דו"ח מפורט מה משולם לכל סוג ביטוח, מהם הכיסויים וכמו כן המערכת יודעת לתת המלצות על כפל ביטוח או חוסר ביטוח במידה וקיים.


למה חשוב לעשות אותו לפחות פעם בשנה?

אנו חיים בעולם דינאמי וכך גם עולם הביטוח הפנסיוני משתנה מעת לעת, בגיל צעיר למשל אנחנו רוצים לקחת יותר סיכון במסלול ההשקעה לעומת גיל מבוגר, לעיתים החברה בה בחרנו הייתה מובילה אבל המצב השתנה, לכן חובה תמיד לבצע הערכת מצב על מנת לדאוג לכסף שלנו בצורה הטובה ביותר.

מצב משפחתי אף הוא משתנה לפעמים, ישנם השלכות מבחינת החסכונות והביטוחים שלנו על כל שינוי (רווק/נשוי/ילדים) שחובה לעדכן על מנת לעדכן מוטבים או כיסוי ביטוחי לתוספת חדשה במשפחה.


מדוע לפגוש דווקא אתכם ולא את חברת הביטוח או סוכנות הביטוח שמציע לי מקום העבודה?

בעבר המעסיק היה יכול להכתיב לעובד עם איזו חברת ביטוח/סוכנות לעבוד. כיום המצב השתנה, ועל פי הרפורמה להגברת התחרות של רשות שוק ההון במשרד האוצר, לקוח יכול לבחור כל סוכן/חברת ביטוח שירצה.

ניתן כמובן לעבוד ישירות מול הסוכנות של המעסיק (סוכן ביטוח שכיר בסוכנות) או חברת הביטוח בעצמה (משווק פנסיוני). החיסרון המובנה הוא שלרוב לקוח שיטופל בידי סוכן שכיר, יהיה אחד מעשרות רבות של לקוחות בהם מטפל הסוכן מידי חודש, מה שלא מאפשר לרוב לתת טיפול ויחס אישי ממוקד, כמו כן, מאחר וסוכן שכיר, הוא ככל שכיר אחר, טבעו להתקדם בתפקיד ולפרוש או לעבור לחברה אחרת, ואז הלקוח בעצם יצטרך להתחיל מחדש מול סוכן אחר. כדאי לשים לב לעובדה חשובה נוספת: רבות מהסוכנויות הגדולות כיום הינם בבעלות ישירה של חברת ביטוח כזו או אחרת, מה שיכול לייצר מצב של ניגוד אינטרסים וחוסר אובייקטיביות. בעבודה מול משווק פנסיוני טמונים חסרונות דומים, רק שכאן בניגוד לסוכן השכיר, הסוכן מראש מצהיר שהוא יכול להמליץ רק על חברת ביטוח אחת. כמי שהיה בכובעים הנ"ל בעבר בסוכנויות וחברות, אני יודע לומר שאין תחליף לסוכן אישי שמכיר את הלקוח ורוצה ללוות אותו שנים רבות בתהליך.


במידה והתקדמנו, מה קורה לאחר מכן, מי מטפל מול חברת הביטוח והמעסיק?

אנחנו למעשה יוצרים קשר ישירות מול המעסיק וחברות הביטוח, דואגים לכל התהליך: עדכון פרטי הקופות, עדכון בחברת הביטוח, מעקב אחרי ההפקדות לוודא שהכל עובר בצורה סדירה, תוך כדי שימוש באמצעי הטכנולוגיה המתקדמים ביותר בתחום, נוודא שאף אחד לא יפול בין הכיסאות.





68 צפיות0 תגובות
bottom of page